Friday, April 10, 2009

imbas kembali di perth, australia..

tempat : perth, australia
tahun : hujung thn 2007..lama dah

tujuan : main hoki smbil melancong....(melancong je lebih.hehehe)













assalamualaikum..... hehhee...ni muka2 jakun nk belepas g perth.. tp rilex ar..kami bkn jakun sgt...uhukuhuk... dr air port byn lepas transit kl ke perth.. dr klia ke perth amek mse 7 jam..













slps 7 jam....sampei la mike2 ni kt perth... dok kat YHA ...dia mcm asrama...siap ade dapur besar...kantin...so far...best la... cma yg xthn...nk msk toilet pun..kn pkai kad nk bka pintu..mmpus nk tekucil..tebesor..aduh la tu.. klu nk tebesor..adoyaii ..pyh bebenor..tadah air kt air pncut...jenuh tol...sbb tu la aku mls nk stdy kt oversea...bkn xdpt twrn....dapat je...hahahhaha













ni...tarian lucah dr abg2 asli australia... lucah tol...kome nmpk x apa yg aku nmpk?? nmpk??...hahahaha....istigfar byk2 ye... ni tarian kanggaroo...comel je aku nengok asli deme..emsem2...hikhikhik...













ni kanggaroo putih...comel mcm roomate aku.. hahhahaa.....aku ade pic kanggaru ni beraksi lucah....tp....tuuutttttt.....xlps lak aku nk uplode..xbejaya mse tapisan..xpe2...sesapa nk..t aku tnjuk....malu plak kaum adam nnt...kuikuikui...

















ni area2 tmpt tinggl ktrg la ni...jln kaki je p... rse2 aku mndi ke x??... mse ni tgh mencari ayam halal.... nk msk....klau mkn kedai....alamatnya....kering trus duit teman..
















ni g jln2 je...bli cndramata...hbis duit aku.... pgi stu beg...balik 2 beg.....byk gak aku borg barang kt sna.. sesekali menghbiskan duit....haddoiiii kota lama













lagi2 hoki..... amek kau.....pukulan maut dr aku... waaccccaaaa......













akhirnye........dapatla tempat kedua... ok la tu.....dr xdpt apa2..... ni la medalnye....tp mna ek aku ltk medal ni.. sesungguhnye aku dh lupa.... makkkkkkkkkk...........mana medal org...? ngengeeee.....~ nk balik mesia dh..... slps 9 hri brda di bumi perth.... taaaaddaaa...... hurrmmm....konon la muka happy.... padahal....hadoiii...lama bebenor uruskan visa... sana sini sgkut.....mse blik ni la..dlm flight..gastrik aku dtg...aku rse mcm nk trjun je dr flight....7 jam tu....maaaakkkkk....cakitttttttt..... selamat tinggal perth...... bila lgi aku nk p oversea... p/s:...the moral of story..kna cri laki kaya cenggini...hikhikhik majulah sukan untuk kesihatan.....

No comments:

Post a Comment